Topmodels

eveline.jpgGisteren weer naar Topmodels gekeken op kanaaltwee. Allemaal heel tof enz, jonge meiskes, af en toe wa blote benen of zelfs blote rugskes, echt tof! Maareuhm, iemand ooit al opgemerkt hoe kinderachtig die kunnen zijn? Soms lijkt het alsof ge naar een programma voor tieners zit te kijken. Nuja, het zou hypocriet van mij zijn om te zeggen dat het mij niet interesseert, want ik kijk wel natuurlijk.

Hanne is euh, niet bepaald een schoon meiske eigenlijk. Als ik ze in het rijtje bekijk tussen alle andere modellen staat ze waarschijnlijk op de laatste plek qua schoonheid. Daarbuiten denk ik wel dat ze ‘Topmodel’ zal winnen. Al meerdere van de ‘professionals’ hebben gezegd dat zij iets speciaals heeft, een echte NY look, etc. Enig probleem mss dat ze niet zo groot is?

Valerie is dan weer net iets groter en heeft wél speciale looks. Vind ik althans. Ze komt vaak bitcherig over en heeft ook wel een zekere air over haar. Toch is ze qua ‘runway-capaciteiten’ de beste van de laatste 3.

Tenslotte hebbe we Ine. Zij is ongeveer even groot als Valerie, is iets meer ingetogen qua karakter, maar heeft qua looks zeker een goeie kans op een 2de plaats. Nu, wat wel een nadeel kan zijn, het moest gezegd worden: ze heeft boobies! Ik heb het zo niet echt voor van die modellenlichamen, dus op dat vlak heb ik het wél voor Ine!

Maar ik blijf bij mijn conclusie: Hanne zal winnen. Zelfs al is ze nog maar een goeie 3 weken bezig met modellenwerk, ze heeft die speciale look die haar de overwinning zal schenken.

Mijn absolute lievelingetje was wel Eveline eigenlijk. Een echt schatje! En natuurlijk zeker niet bad-looking 😉 Rrrrauw!

Geef een reactie

